Tisdag

Händer inte mycket här, käkar frukost, väntar på att solen ska komma fram (som envisas med att vänta till typ 12 varje dag), duschar, käkar och sen blire barhäng. Men ingen alkohol för mig inte, väntar tills på lördag! :D Så det är väl inte det roligaste för mig på barerna så jag brukar gå till marknaden några timmar hehe. Men nu är det nästan slutshoppat, har provpackat och tror allt får plats i väskan så vi så jag slipper skicka hem paket. SKÖNT så jag kan sätta igång med tvätten av alla tröjor hehehe. Det blir proppfull tvättstuga nåra dar, så ni får se till att inte ha nån tvätt när jag kommer hem där hemma :D

Var och kolla runt lite häromdan, det skulle ligga en klädmarknad inte så långt ifrån hotellet. Satan i gatan vilken marknad sen, tror jag iallafall. Världens labyrint men den verkade stor haha. Gick bara igenom och kolla lite, ska gå tillbaka senare tror jag, men det är väl inte det smartaste kanske.. Men måste hitta kläder åt barnen faktiskt!  Finns bara snuttegullesöta saker överallt, inget för dom tuffingarna. Vilda tycker om Hello kitty iofs men det finns tydligen ingenstans, konstigt nog :s Ska nog kolla igenom köpcentrumet en gång till. Ska hämta min sista tvätt senare också, längtar. För då kan jag packa på riktigt! Första gången jag VILL packa för hemresa, satan vad jag måste längta hem :):) Jobbigt att gå och vänta med tanke på att jag började packa cirkus en månad innan vi åkte..

Igår köpte jag mig en film på marknaden, Breaking dawn för 50 baht. Hahaha dyrt. Trodde den var bränd men den ser riktig ut med bakgrund på skivan..? Jaja mig kvittar det bara det är engelska :D Så den räddar en kväll, har laddat ner de nya avsnitten av Vampire diaries också när jag kom på att jag faktiskt hade wifi här! Har ett kvar nu, så två av tre kvällar räddade då. Har nedräkning här nämligen; tre frullar kvar, tre kvällar kvar osv osv. Längtar verkligen hem, det trodde jag aldrig! 8 veckor var visst inte för kort som jag trodde :):) Jocke däremot har ångest för att vi ska hem, han är ju van med nååågra veckor till. Han har redan kollat på biljett tillbaka.. Haha.

Nää om man kanske skulle röra lite på fläsket, molnen verkar vinna där ute :( Så ska göra lite sit ups och försöka få bort magen jag skaffat mig här borta och sen en promenad. Kanske ska mosa i mig chili och bo på toan de sista dagarna också. Och stoppa i mig chokladen jag köpt samtidigt :) Hahahaha blir fan godis- och fetmatförbud med början i mars, måste få stoppa i mig några kebabpizzor, pommes och tacos först! Chips och choklad har jag fått i mig tillräckligt här på sista tin.. Men måste ju ha lite svenskt fett också.

PÖSS ses snart hihi :D:D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0