Måndag

Har vart uppe i fyra timmar. Klockan är halv tio. Blöööööh. både Faith och Olivia är hemma, Faith mår fortfarande dåligt sen hon spydde igår. Olivia ska sova om nån timme, och då ska jag passa på att kanske sova i solstolen ett tag! Om det inte är för varmt, eller för mycket flugor. Man känner sig som en jävla koblaja här för att alla satans jävla flugor är på en heeeela tin haha. Men snart dör dom som tur är. Imorgon ska jag och Isabel (au pair) till stranden när jag är ledig på dan, göööött. På onsdag och torsdag ska det regna :( Men det är ju bättre än 18 minus som jag såg att ni skulle ha hemma ;) moahahaha. 
 
Var själv med barnen igår kväll igen. Evie vart jättearg på mig för att hon inte fick godis.. Men det brukar dom tydligen få om dom äter upp maten så jag får väl bli lite snällare då :) Är ju van med Ville och Vilda så det känns konstigt att de går och småäter, t.ex okokt spagetti, små lökar i burk och ostbitar. Och deras flingor med mjölk värmer de i micron.. :)
 
Igår var vi på zoo och såg kängurus :D och lite annat såklart men dom va coolast. Och papegojan som sa hello :D Lägger in bilder nån annan dag, skriver på ipaden nu. 
 
Nu ska jag gå ut och hänga tvätt och sno lite sol! 
See ya  


Kommentarer
fia

puss älskade du, vad bra det här vart!

2012-11-26 @ 22:17:56
Jocke

Hej,jag läser mellan raderna och kommer fram till att det ser ut som att du har det bra där. Mitt uppe i en liten kulturkrock och helt plötsligt inser man att världen är ganska stor, men ändå inte,ungefär som vardagen i Karlskoga men med lite små lokala skillnader:-D Imorgon ska jag åka och kolla hur mycket 1 år har ändrat min lilla värld. Ha det så jäkla gott nu och tänk va skönt o inte behöva halka runt på hal is :-)

2012-11-26 @ 22:39:23
Sanna

Hej älskade! Hur går det med din egen magont? Skriv och berätta så jag slipper vara allt för orolig =)...nu ska jag snart dra till jobbet, det stormat och regnar småspik! plus en grad bara...skit tråkigt och gå ut på balkongen och röka. Vi hörs igen!
Puss!

2012-11-27 @ 08:38:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0