Sjukstuga

Magsjukan... Fan va goit. Jag är aldrig sjuk, och jag har fan aldrig magsjukan. Så jävla typiskt. Fick förjävligt ont i magen när jag skypade med Louise igårkväll, sen vaknade jag vid 12 och spydde lite tacos. Mums. Synd att jag inte hade ätit donken, det smakar typ samma som man äter det :) Tänkte att det kanske berodde på att jag druckit ovanligt mycket vatten (men ändå inte tillräckligt heh) så jag vågade typ inte dricka nåt på hela natten även fast jag drömde om det när jag somnade haha. Inte för att jag sov så mycket, låg mest och tyckte synd om mig själv och hade ont i magen. När jag gick upp vart jag blind och fick hålla i mig i köksbänken för att inte ramla, hade lite problem att höra vad som sades där också. Gick till soffan när jag kunde gå och va lika blek som den vita kudden, jag som skulle bli brun idag! 
 
Jag och Gena har legat framför tvn hela dan och blivit servade, hon är också sjuk. Fast hon kunde allt komma med middag i bäddsoffan åt mig ändå. Fick en present av Eva också som hon gjort, så gulliga! Jag pricka ju iallafall in bra timing att bli sjuk för Saul är ledig. Mår iallafall bättre än inatt, men lite ont i magen ibland och feber har jag. Får se hur denna natt blir.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0