Tisdag

Gjorde inte värst mycket igår, liknade en vanlig dag hemma i min säng faktiskt. Låg och tänkte på det när jag vänta på att greys skulle buffra lite att det inte ens känns konstigt att vara här, och det känns jättekonstigt!!! Konstigt. Men det är ju bra att det känns bra.
 
Imorse skjutsade jag Olivia till daycare, sen stog jag en tur in till Mandurah. Gick en sväng på stranden och irrade runt lite på gatorna innan jag hitta en parkering, sen gick jag igenom stan...? Det var mest caféer på den gatan men jag tror det va typ centrum. Kanske. Det ligger jättemysigt precis vid vattnet, så där kan det nog bli en o annan kaffe! Eller nåt kallare hehh. Såg en pelikan när jag gick där också!! Hahaha de va ballt. Sen åkte jag till köpcentret vi va på häromdan, behövde solkräm o lite annat småskit. Råkade visst gå in i lite klädaffärer också. MEN köpte inte mycket, ett träningslinne för det har jag inte med mig. Jag tänkte nog att jag skulle gå runt i sportbh bara men det vill jag inte längre när jag sett vart jag ska gå :) Och en svart tröja så jag inte måste se ut som en färgbomb när jag har färgglada shorts, för jag har ju bara färgglada tröjor.. Och så ett par skor, för dom kosta bara 9 dollar och va fina. Och två linnen för de va så fina färger. Det är rea överallt så jag är stolt ändå!!
 
Kom hem runt 12 nångång och skrev lite med Sarru på fb, sen vare dags för premiärsolnigen :D Guuu så gött. Saul kom hem efter ett tag och sa åt mig att vara försiktig haha jag fick ju knappt nå färg ens :( Låg bara 1½ timme eftersom alla är så rädda för solen här, men de va ju inge farligt!! Så imorgon blir det meramera om det är fint :D Tänkte ta en promenad när jag lämnat tjejerna i skolan och sen åka hemåt.. Får se hur det blir med det. Intressant.
 
Nu ikväll har vi haft lite svenskalektion här jag och Faith. Låter så kul när hon pratar svenska haha. De har smakat djungelvrål av mig också, det va ingen hit :) De hinka vatten sen hahaha. Fick ju då tillbaka väskan igår alltså! Skönt som fan! Nu tänkte jag ju lägga in bilder här men det vill inte funka.. Tror kanske att internetgränsen är överskriden...?? Hehehehehehehe




Kommentarer
Sussu

Du vet väl att ozonlagret är som tunnast över Australien. Tänk på att skydda dig ordentligt, för jag tror inte du vill ha hudcancer =( Annars ser omgivningen fantastisk ut där du bor. Är det vid havet eller?

Svar: Jo jag har hört det haha. Nej ute på landet :)
Ida Heikkinen

2012-11-22 @ 18:59:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0