Onsdag

Det förra inlägget skulle ha publicerats igår, uppenbarligen, men det ville inte funka för mig. Men idag tror jag nog att det blir bilder!
 
Körde flickorna till skola och dagis vid 8 imorse, sen åkte jag faktiskt in till Mandurah och tog en promenad kors i taket!! Finns så satans jävla apnajsiga hus där, med egen båtplats typ en meter från huset. Åkte hem efter en timmes svettande och åt nutellamacka och la mig i solen för lite mer svettande! Och svettigt va de fyfan, speciellt att sola ryggen. Det bästa är att ligga på en madrass och guppa runt, men det blir det fan i mig inget med här :( Tog en dusch i vattenslangen några gånger, vattnet va KOKHETT först, brände mig nästan :( Är som vanligt vit på halsen och i ansiktet, fattar inte! Så jävla fult haha hela kroppen är brun och ansiktet är likblekt. Jaaaa och sen har jag inte gjort så mycket mer, Saul hämta barnen och de skulle på modelling så jag somnade här en stund höhö. Nu ska jag nog faktiskt kolla på en film! Orkar inte vänta på serierna som ska buffra hela tin. Fast nu vart klockan visst mycket här, snart nio!!! Fy. Kanske kan kolla klart på solsidan då. Imorgon ska jag köra tjejerna vid 8, hitta på nåt, hämta dom stora vid 3 och få dom att äta, duscha och klä på sig innan halv 5. Då ska de förhoppningsvis iväg till Perth och kolla på teater, om Saul får sluta tidigare. Åker nog och hämtar Olivia när vi är klara med det, enklast så tror jag! Här har man inga bestämda tider på dagis, man betalar för en heldag och lämnar och hämtar när man vill mellan typ 6-18. Det är ju najs. Nu ska jag skypa med Louise, jippppiiiiee <3
 
 
       Det här är Olivia, den minsta. 
 
        Eva är fem och hon tycker om att prata!
    Deras lekrum som de skulle rensa, men de började leka istället. Såklart
Familjefotografering häromdan. Såhär ser det ut vart jag än kollar från huset :):)
       Bra att det finns skyltar åt mig!
Stranden
        Eva tycker om att dansa, häromdan dansa hon till Sean banan:):)
       Min ipad är väldigt poppis
         En pelikan!!! :D
Här down under står löven uppåt
 
Vore ju nåt!!! Jobba Louise så köper vi ett när du kommer hit


Kommentarer
johanna

ooh du verkar har det jättemys! Ser livsfarligt ut med vänster trafik dock! haha :) Ta hand om dig nu ordentligt och bada inte i vatten bland de otäcka hajarna!
saknar dig här hemma i sverige! <3

2012-11-21 @ 20:46:44
Sanna

Barna ser glada och busiga ut! Passar dig ;-) underbar strand, köp såndär dykardräkt med armering i så kanske hajarna inte biter igenom? Annars kan du ju roa dig med och städa lek rummet ser jag! Kram ifrån mig och de mina! Jag vill komma och hälsa på!

2012-11-22 @ 08:47:08
Sussu

Hajar???!!! Har jag missat nåt? Håll dig på land damen lilla. Och ormarna i det höga gräset runt huset. Jag får panik bara jag så eländet =/ Tur att jag är hemma i trygga Sverige. Här finns inga farligheter. Bara en äcklig snok i komposten, som jag inte ens sett, BLÄH!!! Annars tycker jag du ska ha det så gött du bara kan. Dansa o posera verkar flickorna redan kunna, men städa? Eller är det kanske nannyns uppgift ;)

2012-11-22 @ 19:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0