Hongkong

Sitter (okejdå, jag ligger och halvsover) på flygplatsen i Hongkong, kom hit vid halv sju imorse. Halv tolv på natten svensk tid. Flyget till Frankfurt tog två timmar, och där väntande jag typ en timme eller nåt på andra flyget. Lite borta i skallen, eftersom jag bara sovit fem timmar högst sen klockan sju i tisdags, och då sov jag ju hela fyra timmar !! Igår va eller...?  Lite halvvirrig vare ja! Flyget hit tog tio timmar, gick ganska fort ändå. Kollade på Batman och halvsov. Började kolla på Ted men den sög Jessica.. Har vart här i snart tre timmar och det känns längre än hela resan hittills. Men de har iallafall gratis internet här som tur är, så jag har surfat och kollat på Hart of Dixie på min finfina iPad! Bra köp. Nu tänkte jag försöka sova lite (lycka till) innan flyget går vid tre igen.. Drygt. Den turen tar typ åtta timmar om jag räknat rätt. Hoppas på god mat helst på en gång, det finns bara konstig kinamat här.. Det vågar jag inte pröva. Varför finns inte McDonalds :( 
 
Twilight igår (?) var asbra, till slut! Satans jävla försenat så jag fick panik (mer än jag redan hade) men vi kom därifrån efter två ändå så vi hann allt! Glömma passet lyckades jag med också. Svårt att komma ihåg allt! Satt och funderade på vägen hem från Karlstad vad fan de va jag hade glömt att packa ner haha... Bra jobbat. 
 
Tjöt fan i mig inte mycket alls, förvånad faktiskt. Enda gången va när jag sagt hejdå till Anna och barnen, då gick jag ner och grät lite tills jag vart för arg över min övervikt. På bagaget då och inte min egen hahaha. Några skvättar på Twilight vart de väl också men inte så farligt som vanligt! Och när jag satt på planet och tog mig en sista titt på Sverige så vart det lite jobbigt också, började fundera på vad FAN jag sysslade med egentligen. Känns som att det kommer brista för mig när jag kommit fram till mitt nya HEM och jag inser att jag faktiskt inte ska hem snart igen. Nu är jag mest koncentrerad på att ta mig fram till min destination och vill inte riktigt tänka på vad och vart det är jag är påväg till :) Meeen det blir nog bra till slut!
 
Kanske är lite virrigt med alla jävla tider överallt, och det är precis lika virrigt i min hjärna! Men nu är jag iallafall i rätt tidzon, skönt. Jag kommer va sju timmar före er hemma :) Eller jag är haha. 
Nu ska jag försöka sova lite innan det blir för sent! Kommer fram typ elva på kvällen så vore ju bra om jag kan sova då. 
Puss på er! 
 
En bild på soluppgången från flyget. Vet inte hur man vänder på den, ska kolla på det nån annan gång. När jag orkar. 


Kommentarer
Mellu

Puss på dig me..vi <3 dig...

2012-11-15 @ 06:46:05
Anna

Haha, du ska veta hur mycket jag fick bita ihop för att inte börja tjuta när du gick ur bilen.. Barnen var ju glada och pratade om att dom skulle fylla år ock sånt! :-p

2012-11-15 @ 07:09:38
Fille

Jag har ett mission åt dig när du har hunnit kollat runt lite och hittar om några veckor/månader/år :)
Kolla vad gitarrer kostar, då märket GIBSON.
Anv du msn eller Skype så maila mig den på [email protected] så får du berätta om du hittar nått bra och vad priserna är. Ha det gött!

2012-11-15 @ 07:55:31
Sussu

Du är ju rena globetrottern jö. Du kommer ha det kanonbra, och gifta dig med en australiensk krokodiljägare med jättekniven mellan tänderna. Ni kommer leva som en bushman och spela digeridoo hela dagarna. Kram Sussu

2012-11-15 @ 10:39:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0