Onsdag

Fortfarande tråkigt att blogga, men ni har väl Facebook så ni vet att vi har det varmt och gött här nere ;) Hade en skitbra helg, och fler ska det bli! Bella och jag är typ lika cp så vi kommer nog ha skoj. Igår va vi på stranden, 38 grader hett. Åkte även lite vilse och svettades i bilen, ac:n är paj... Hehe najsbajs. Köpte mig även ett par nya skor, igen. Tredje paret jag köper här.. Men jag får skavsår av alla satans jävla sandaler så jag va tvungen! Imorgon ska jag städa lite när alla barn är ute ur huset, sen ska jag träffa Bella och hitta på nåt. Det ska tyvärr regna så det får bli nåt annat än stranden denna gång. Har regnat idag också, och det brukar faktiskt inte vara såhär i december!!! Skräll att det regnar där jag är, samma sak i Thailand för bövelen. Nu börjar klockan närma sig läggdags här (21.10), så jag ska krypa ner under täcket. 
 
JOCKE, jag skickade sms till ditt svenska nummer men vet inte om du har den med dig. Du har inte bloggat och jag är nyfiken på Thailand :D 
 
HENRY, grattis din gamla gubbe. Skickar lite sol till dig så du slipper frysa ihjäl när du ska starta bilen :) 
 


Kommentarer
Anna

Ojoj.. Hemskt men sant.. andra gången på 3 veckor jag läser här.. sitter ju aldrig vid datorn längre och det är ju jobbigt att läsa bloggar med telefonen.. Tur jag köpt surfplattor (som jag måste prova varje dag) till barnen
Som dom ska få i julklapp.. :-p När jag läser och ser alla bilder så känns det som att du har det bra? Fast det känns ännu bättre att se att de har stökigare än mina huliganer.. haha.
Henry säger tack. (Typ, Ffan vad taskig hon är.) Nu orkar jag inte sitta i bajslukten mer och skriva, så jag fortsätter väl en annan dag. Puss

2012-12-09 @ 22:02:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0