Bildbomb 2


Turisten



Mysfrulle

Lila morot...

Uppdrag: IKEA!

Skulle köpa ikeakorv. Den va inte svensk och brödet va fetingstort

Yummiieee...

Fångsten :D

Såhär firade vi första advent ;)







Playdate











Eva gav mig en makeover, syns tyvärr inte hur fint sminkad jag är




Här doppar man tydligen glass i popcornen på bio

Nawww en jordgubbsros

Rottnest Island







Åh ett snöberg. Nej just ja sand är det vi har här!



Naw <3

















"Gör nåt roligt Ida!"
lol



















hahahahahhaa lilla bäbisen

ooopsie


 


Kommentarer
Therese

Hej älskade Ida!!!! Tusen tack för julkortet!!:) Jag blev så glad! (Inte alls bitter eller avundsjuk efter att ha tagit mig hem från jobbet i 18 minusgrader..;)) Det ser ut som att ni har det SKITKUL over there :) Hoppas det är så och att du mår bra!! Tänker på dig massor!! Tusen kramar och pussar <3 /Therese

2012-12-17 @ 08:47:27
Anna

GE MIG DIN TRÖJA!

Svar: Hahaha jävla skit skulle köpt en åt dig med :(
Ida Heikkinen

2012-12-19 @ 00:08:28
Therese

Good Juul!!!!🎅🎄

2012-12-23 @ 21:31:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0