Dag två!

Resten av resan gick bra, förutom att jag fick satans ont i ryggen efter några timmar på planet. Somnade visst i nån timme typ fem sekunder efter vi lyft, gick inte att sova så mycket på flygplatsen. Sista halvtimmen på flyget var det svårt att hålla ögonen öppna, försökte läsa men de gick inge vidare! Kom igenom tullen utan problem, de frågade bara vad det va för ätbart jag hade med mig och ville inte ens kolla. Ingenting om pengar heller. Sen gick jag och vänta på min väska som aldrig kom... Tänkte när jag checka in den på Arlanda att den säkert skulle försvinna, jävla apskit!!! Fick 100 dollar av dom, det va ju snällt iallafall. Dom försvann fort :):) Fick låna kläder av Gena igår och idag, och förut va vi iväg till ett köpcentrum så nu har jag egna kläder ett par dar, hoppas jag får tillbaka allt annat snart bara. De hade ingen aning om vart den va igår när vi ringde. Det jobbigaste är att mina p-piller ligger där i...... Så jag får väl säkert mens nu också...... Drygt. Alla laddare o sånt hade jag som tur va i ryggsäcken! 
 
Kom fram typ vid ett eller nåt sånt, trodde jag skulle somna bums men icke. Tog ett tag men sen sov jag gött. Gick upp vid 11 på fredan, åt frukost och duschade sen åkte vi in till Pinjarra och köpte trosor! Välbehövligt. Åkte till Mandurah också och kollade runt lite, sen hämtade vi barnen från skola och dagis. Vet inte riktigt hur det ska gå med körningen alltså, blir ju helt jävla fucked up i skallen. Som tur är så är det automat, en sak mindre att tänka på iallafall. 
 
Nu ligger jag i sängen och tänkte skriva klart i lugn och ro men hela gänget kom hit och leker med mina grejer. Mobilen och ipaden är mest poppis såklart, men för minstingen duger mina pappersnäsdukar haha. Nu ska jag sluta så de får leka!
 
 
En gullig liten bäbisspindel (inte giftig)


Kommentarer
fia

åååh du måste ta kort på alla och lägga ut, vi är såå nyfikna!
puss

2012-11-18 @ 23:30:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0