Serious shit

Eftersom jag är en bloggfjolla nu så tänker jag göra den satans nyårsskiten eftersom jag har bajstråkigt här i bajsvädret!


1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Inget märkvärdigt tror jag väl...?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Syster :)

4. Dog någon som stog dig nära?
Farmor

5. Vilka länder besökte du?
Spanien och Thailand

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012?
Närhet? Tur att det kommer två bäbisar jag får gosa med!

7. Vilket minne från 2011 kommer du alltid komma ihåg?
Men wtf! Massa saker från våren och sommaren, resten är en jävla dimma. Borde vara tvärtom dock hahaha

8. Vilken var din största framgång 2011?
Började röka

9. Största misstaget 2011?
Började röka

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011?
Nja inget allvarligt. Eller

11. Årets bästa köp?
Flygstolen till Thailand!

12. Vad Spenderade du mest pengar på?
Säkert alkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alkohol

14. Vilka låtar kommer du alltid minnas som sommaren 2011?
Like I love you och give me everything <3333

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr?
Samma som förra I guess

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Söpe

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Varit bakis

18. Hur tillbringade du julen?
I shorts och linne :):):)

19. Blev du kär i år?
Ja, Payam <3

20. Årets favoritprogram?
THE VAMPIRE DIARIES!!!

21. Bästa boken du läst?
INTE the vampire diaries. Harry Potter och dödsrelikerna igen hihi

22. Största musikaliska upptäckten?
Job 2 do yee

23. Jobbigaste 2011?
Åh satfläskigt mkt. Vara utan mjölk i Thailand bl.a.

24. Något du önskade och fick när du fyllde år?
Alkohol

25. Något du önskade dig men inte fick?
Fira min 20årsdag med min mamma

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Drack alkohol

27. Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre?
Bli vampyr

28. Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Gooo

29. Vad fick dig att må bra?
Alkohol

30. Vem saknade du?
Mamma

31. De bästa människorna du träffat?
Alkoholen och cigaretten



Kommentarer
Jocke

Kolla denna länk,vi kanske ska dra dit?http://www.kohmak.com/home/?page_id=561

Jag är så lat att jag orkar inte gå till din bungalow,så jag skickar länken istället,haha

2012-01-04 @ 08:07:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0