Ranong busstation

Sitter på busstation och väntar på bussen som går till Bangkok om två timmar. Har lite långtråkigt så får sysselsätta mig med lite bloggande då.

Vaknade tidigare än vad jag tänkt, typ 7... Så sov ungefär 5 timmar inatt, hoppas verkligen jag kan sova på bussen. Åkte iväg och skulle vaxa benen men jag tror det var för kort för det vart vanlig hårborttagningskräm istället, hon var inte så bra på engelska så jag fick det inte förklarat för mig :D Men håret försvann ju iallafall. Men det var lite skillnad mot det vi har i Sverige, detta skulle sitta på en halvtimme.. Så jag gick upp till Chai och spöa han på 4 i rad! Några gånger iallafall, ledde med 2-1 sen vart det 2-3 och sen glömde jag räkna.. :) Åt roti med chokladsås och en vaniljlatte till det, god frullis :D Sen gjorde vi inte så jättemycket innan vi skulle med båten vid 2, packade det sista och svettades i dyngvärmen, satan vad varmt det vart idag! Och jag har tvingats svettas i skuggan! Fy17

När vi kommer till Bangkok imorgonbitti ska vi ta oss till Trat och ut till Koh Mak, en liten skruttis-ö uppe i norr :D Får se hur länge vi stannar där, inget planerat. Vet inte vart vi ska sen heller, förmodligen söderut om det blir bättre väder!

Nu har jag inget mer roligt att berätta. Inte för att mina inlägg är så skojiga kanske hehe men fick ju nåt att göra en liten stund iallafall! Har dock en tråkig grej att berätta, min iphone verkar och va lite halvpaj. Måste nog lämna in den när jag kommer hem.. ORKA. Jaja nu ska jag gå och undersöka toaletterna här, hoppas det är vanliga... :( Räcker med att pissa i ett hål i gölve en gång i sitt liv tycker jag. Om man inte är van med det då. Ska ha vätskeuppehåll från att vi åker fram tills vi kommer till Bangkok tror jag bestämt!

Vet inte varför det inte blir styckeindelat så som jag vill på vissa inlägg, störande. Hoppas det går bättre denna gång. Tjarå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0