När jag kommer hem ska jag..

  • Åka till graven och tända ljus
  • Dricka mjölk!!!
  • Äta kebabpizza med pommes (med mjölk)
  • Äta big mac meny med vitlöksdipp (med mjölk)
  • Äta cilicheese
  • Äta marabou
  • Äta smörgåstårta (med mjölk)
  • Äta pommes med korv ketchup och vitlökssmör (med mjölk)
  • Äta lingongrova med ost, kalkon och paprika (med mjölk)
  • Äta korv med bröd ketchup dressing och mjölk (allting i käften samtidigt)
  • Äta nudlar (med mjölk) hehehe
  • Slänga onödigt mycket toapapper i toan och spola onödigt mycket med en enkel knapptryckning
  • Ta en lååång vaarm dusch
  • Aldrig ta av mig mina töffler
  • Aldrig ta av mig min zippis
  • Bo i mössor och halsdukar
  • Mysa under täcket aslänge och kolla på nya Vampire diaries!!!
  • Gosa och busa med barnen
  • Gosa med misseungarna (både barn och missar har nog blivit stora)
  • Bli dretfull och dansa hela natta med mina saknade jämnåriga
  • Känna på tjockismagar (bara två av dom)
  • Kramas som fan
  • Gärna hångla lite också men det blir ju svårare
  • Spela kort med ein + r
  • Lära mig köra på rätt sida vägen igen (det känns konstigt nu..)
  • Dricka kallt kranvatten
  • Ladda både dator och telefon samtidigt
  • Köpa 4 i rad och spöa alla jag känner
  • Sutta den här datorn i snön (helst gräset dock) (om den inte hamnat i havet redan)
  • Sminka mig hihi
  • Handla på kortet så man slipper hantera växel
  • Äta olw och estrella måste jag nog lägga till i tjockis-listan
  • Till sist måste jag varva ner efter en lång resa i några dagar

 


Och allt det här ska ju helst inträffa lördagen den 4 februari, så bara ni fixar så mycket ni kan! Landar 08.50 på Arlanda så det ska nog hinnas med. Maten måste nog sprida ut sig över hela dan men donken klarar vi förmodligen av på hemvägen :D Tack på förhand!


Kommentarer
Elin

KOM HEM DÅÅÅÅEEEEEEEE



P.S Du kan inte spöa mig i fyra i rad, spelade också det konstant i Thailand ;) Fast det var ju ett tag sen..

2012-01-15 @ 19:29:02
Jocke

Jag ser att du har hemlängtan,tror inte resande riktigt är din grej.Vill du kanske boka om biljetten hem? :-p ;-)

2012-01-16 @ 05:50:45
Anna

Jag var visst ledig den 4:e, så vi kommer och hämtar er! <3

2012-01-16 @ 21:16:06
Ida

Ja det var ju ETT TAG SEN Elin...



BRAAAAAAAAA tjockisar <3<3 hihi

2012-01-16 @ 21:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0