Nåndag

Vaknade upp till en jävla storm imorse, blåser hur mycket som helst och ingen jävla sol här inte. Vart dåligt igår runt 1 nångång, så nu har vi haft det tråkigt här sen dess.. La mig och läste i hängmattan och sen kom Jocke med en öl! Ganska bra tidsfördriv. Så var lite bakis imorse och vakna såklart tidigt, gick och åt en god macka till frullis, nästan svensk! :D Lite mycket smör bara.. DÅ skulle det sutte fint med mjölk, fy satan :( Sen tog vi en upptäcktsfärd på ön igen eftersom det inte finns allt för mycket att göra, sen när vi åkt runt ett tag var vi hungriga. Klockan var 20 över 11. FY vad tiden går långsamt, känns som att den är typ fem nu. Jävla lägligt att vakna tidigt idag då.Min bakismat var helt klart godkäns, pommes och typish chicken nuggets med chilisås. Ingen mjölk dock :(

Flyttade till Koh Mak Green view igår, det var ett bra beslut! Tre dar på det förra räckte. För livligt där vid piren och inte de trevligaste människorna, så detta var väldigt mycket bättre även fast det inte är nån strand. Solstolar har de åt mig med, på bryggan! Mycket bra mycket bra, ingen jävla sand och det blåser skönt så jag slipper bada från bryggan hehe. Vilken mespropp jag bleve, när hände det :( Hann läsa ut boken så igår hitta jag en ny här, men den läste jag nyss ut. Dåligt väder vare ja. Och dåligt väder ska det fortsätta vara, vi tänkte åka till Koh Kut på lördag. Har kanske skrivit om den känns det som?? En ganska stor ö här i närheten iallfall men det ska vara molnigt och regna nästa vecka så det blir ju inte så jävla skoj, så vi drar förmodligen upp till Udon Thani då istället! Där ska solen skina! Jag sa faktiskt att jag var poolsugen härom dan så det ska faktiskt bli skönt att åka dit och så får vi ett avbrott i ö-livet ett tag, Och lite shoppiiiiing!! :D:D:D Satans shoppingsugen asså villl köpa allt. Vi tänkte ju ta det sist på resan och slippa släpa på all packning men nu suger ju vädret överallt så det blir nog ett paket hemskickat därifrån :) Tur är väl det för jag får fan inte plats med nå mer eftersom jag tydligen har så mycket saker redan!

Nu har jag inge mer att berätta, så jag ska leta efter nån sida man kan spela 4 i rad online på!!! Datorn man spelar mot i iphonen gör ju samma jävla saker hela tin, tråkigt. Och den är så snabb så man blir dyngstressad och bara kör på! Men först ska jag nog gå och hämta mig lite iste,, Om jag orkar lyfta arslet ur hängmattan, lite osäker. Ska hämta en ny bok också. Hoppas det finns nån bra.

Pusspusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0