Lugna fredag

Sitter på mitt rum och har precis käkat en goood pizza lika dränkt i ost som jag var i svett och olja när jag låg och sola :) Sen var det meningen att vi skulle in till stan på en grillfest, men Jocke drog utan mig.. Har huvudvärk sen igårkväll och satans trött, bra val känner jag nu. Ska lägga in bilder, surfa litte, kolla nån film och planera vad jag ska köpa härnäst :D Har vart på nattmarknaden två kvällar irad och hunnit köpa 20 tröjor... För det behöver jag ju verkligen! Så idag hade jag shoppingförbud, men hittar nog tillbaks imorgon hihi. Men fan inga mer tröjor, bara en jag spanat in som jag ska ha på mig nästa lördag när jag är fuuulll!! Några shorts vart det också, men bara ett par jeansshorts. Köpte ett par i storlek L, fick dom inte över röven ens. Så jag känner att det inte är nån idé att köpa fler, blir ju bara ledsen :( haha. Lite diadem och hårband, masssssor med armband och en plattång har det också blivit :D En bred en för 50 kronor, hoppas den är bra. Ska köpa en minimini också, 25 kronor kostar den! Bra att ha liksom. Cecilia skulle gå bananas här, finns fan allt :D Skor, plånböcker, väskor, smink, smycken mm mm. Och kläder då. Det finns även små hundvalpar i burar, man blir ju inte liiiite sugen på att bara ta med dom hem :( 3500 baht för en shitzu och 1500 för en pudel... Ingenting ju :(

Igår vaknade jag typ halv 8 och gick ut på en promenad och upptäckte Udon. Eller en gata åtminstånde haha. Lite vilse lyckades jag såklart gå också, skulle gå till nån park eller liknande här i närheten. Det första jag gjorde när jag kom utanför hotellet var att gå åt fel håll.. Bra jobbat. De är ju inte blyga med stirrandet här iallfall, shit pommes. Vet inte om det är pga håret eller att jag förmodligen är den första unga utländska tjejen de sett i sitt liv :D Jaja de får väl stirra på, om en vecka och en dag är jag i Sverige och smälter in i mängden igen! Skönttttt. Det var en thaitant som stanna sin moppe efter vägen och vinka på mig och börja snacka thai, jag sa att jag inte förstod. Hon fråga vart jag var ifrån, sen kunde hon inte mycket mer engelska.. Lät som att hon sa nåt om my friend och vilket hotell jag bodde på? Vet inte om hon bara ville prata eller vad , hahaha så mycket sagt fick vi väl inte iallafall :D Längtade mest till frullebullen på hotellet som väntade på mig. Sen vare dags för stekning efter 3 dagars uppehåll, wohoooo! Men det vart molnigt efter trekvart ungefär... Låg kvar ändå. Sen vid 2 skulle Jocke iväg och kolla lite och lämna in tvätt, så jag tog en dusch och hängde med. PRECIS när vi gick ut från hotellet kommer solen fram och det är soligt resten av dan, ARRGGGHHH!!!!!!!!!!!! Tog igen det idag mellan 10-16, och solen höll mig sällis heeeeela tiden. Tur det. Några dopp i poolen vart det, men inte mer än dopp alltså. SVINkallt. Både gött och ogött.

Anna skickade en länk till en jobbansökan förut, såg bra ut. Måste ju som sagt ta mig i kragen och växa upp nu när jag kommer hem. Största problemet jag har nu är att skriva CV, tror aldrig jag har gjort det...? Eller? Har i varje fall glömt bort vad fan man ska skriva så det kanske jag kan "roa" mig med ikväll. Hmm. Blir nog framskjutet ett par dar :) Nu ska jag sluka vatten och nåt smarrigt ur kylen. Pusspusspuss!


Jag har snyggast ciggpaket i stan. Thailand. Asien. Världen.



Detta stannade vi en extranatt på Koh Kut för.... WOHO





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0