Fredag

Idag vart det sent. Sista kvällen på Payam, imorgon drar vi vidare mot Bangkok och sen ut till Koh Mak. Ser ut som att det är mest lovande väder där nästa vecka, står att det ska va regn i fan hela jävla landet.. Iallafall så hade vi lite grillning àla thai (Korea?) ikväll med Yok, Jimmy, Chai och Peter. Det var gött men jag vart im (mätt) på en gång... Hade huvudvärk så inga Chang för mig idag inte. Började spela 4 i rad runt 11 nån gång kanske, och helt plötsligt var klockan halv 2??? Jag, Chai och Adam spelade vinnarn möter... Chai fick spela nästan hela tiden förutom när jag vann nån enstaka gång Satan va sur jag var. Ska äta frulleroti imorgon, då ska jag slån. Ska drömma 4 i rad.

Idag fick hela min kropp en genomkörning av body scrub (verkligen hela, låg där spritt språngande naken på massagestället UTAN väggar. Men fick en sarong över mig såklart hihi), behövdes nog. Efter det fick jag duscha.. De hade en tunna med vatten och en hink att hälla vattnet med, det tog ett tag för mig att bli helt ren :) Avslutade med Aloe vera-massage. Sen fick jag en nyårspresent av massagetjejerna också, goa dom är här. Imorgon äre dags för ännu mer skönhetsbehandling, vaxning av benen står på schemat klockan 10. Spännande :):):) Så skruttjobbigt att raka benen i kallvatten.. Eller i varmvatten också. Därför borde jag sova nu, speciellt eftersom huvudvärken är påväg tillbaka. Men var tvungen att ladda telefon så jag har väckning imorgon och elen är ju av, så datorn måste på!

Tror kameran har pajat.. Trodde batteriet var slut så köpte nya, men det funka inte. Undrade va det va för jävla thaiskit jag köpt. Prövade med de laddningsbara, men det funka inte heller :( Det är nog litte sand o sånt i den så det kan väl vara därför.. Får pröva imorgon igen. Har ju iphonen och sation annars som tur är. Eller så får jag köpa en ny HEHE. Fast jag behöver INTE köpa på mig mer skit asså, min väska är pröppfull :s Fattar inte hur jag lyckas.. Men Kreta-handduken jag haft på stranden får stanna kvar här, vill inte ens veta salthalten i den efter allt saltvatten och svettande både här och hemma på solstolen :) Måste ju iofs ha en ny så då måste jag ju köpa en. SYND hahaha.

Nä nu äre sovdags här, vaxning om 8 timmar. Kommer ju vakna iallafall haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0