Fredag den trettonde

Ja idag har man lyckligtvis inte haft nån otur, däremot satans tur med vädret! :D Strålande sol heeeela dan så jag gick ut och la mig efter frullen vid 9 och tillbaka till bungen vid 5 :):):) Bra dag. Förutom att jag trodde jag hitta soyamjölk i kylen imorse men det var nåt helt annat... Fan. Ändrade planer här igen, verkar som att det ska bli bra väder här nu helt plötsligt?? Så vi stannar på obestämd tid, och nu tänker jag inte berätta nå planer innan det är bokat och klart för det ändras ju hele tiiin här börte! Men är solen här och håller mig sällis är jag nöjd. Imorgon ska vi åka till en riktig lyxresort på en egen strand med pool och cheeseburgare! :D Hoppas på en solig dag så blir den nog näst intill perfekt. Sen är det nån fest som öns skola har fixat, så vi ska dit och kolla lite. Vet inte riktigt vad det är men det blir nog bra! Nåt nytt som händer iallafall.

Jocke pratade med Kepa förut och hon sa att det var tre stycken som skulle på visning av huset imorgon, och alla var tydligen intresserade på riktigt... Det suger tycker jag för det betyder ju att jag verkligen måste skaffa mig ett liv och jobb, och det har jag ingen vidare lust med än tyvärr. Och det är inte för att jag är lat. Kämpade mig igenom sista terminen på gymnasiet och klarade det nästan helt och hållet, sen kunde jag skita i allt. Även fast det gått två år sen livet vändes upp och ner så har jag faktiskt inte nån ork att ta tag i det än, men man är väl så illa tvungen att bita i det sura äpplet och växa upp nån gång antar jag... Andra går ju vidare i livet efter jobbiga händelser, då borde väl jag också kunna?

Nä nu börjar det likna en riktig blogg här och inte bara en tillfällig resblogg, bäst att lägga av känner jag! Skriver väl när det händer nåt nytt (=när vi drar vidare) eller om det blir bajsväder och jag behöver tidsfördriv. Fast då ska vi ju förhoppningsvis redan vara på väg! Nu blir det läsning i min hängmatta, Natti!


Kommentarer
Anna

Nu börjar den här bloggen bli läsvärd! :-P Älskar dig bästaste Ida! Puss <3

2012-01-14 @ 00:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0