Litegranna bilder

Tror seriöst att det inte är meningen ni ska få se nå bilder, nu funkar inte ens internet på Jockes dator.. Vi har böte med varandra, får se hur lång tid det tar innan han vill byta tillbaka ;) Men han har faktiskt fixat skithögen litegrann och ska göra lite mer med den så nu är den tydligen snabbare :D Och wifi funkar också. Typiskt att det inte ska funka på den datorn jag använder när jag ska lägga upp bilder VARJE gång bara! Skulle nog kunna gå bort till Jocke så fixar han det men det örker jag fan inte, helt slut på kvällarna nu förtin. Men det kommer väl så småningom, lägger upp de jag hunnit lägga in i bloggen så länge då. Nu lovar jag ingenting längre för det blir ju aldrig som jag tänkt mig.


Såhär mycket hår fastna i borsten efter en endaste användning.. :(



När ni är och röjer på julstatt sitter jag och gungar till Job 2 do :)




Båten som gick på grund och nästan välte oss när de försökte ta sig loss (rimmarn)



En liten unge som kör båt



Köpa katt??  (Vet inte varför den inte är vänd för det var den förut!)



Fina ägg



Mmmmm torkad fisk...



Restaurangen



Restaurangen på stranden :D:D



Där brukar jag sitta och äta frukost och titta på havet :):):)


Så då var det sluuuttt!!! Kommer mer nån annan dag. Kanske.
Såg förresten typ tre-fyra fiskar som FLÖG över vattnet när jag låg och solade på madrassen i havet (som tydligen inte var paj:)... Då sprang jag upp till krabborna fort som tusan :( Vet inte varför det inte blir nån jävla styckeindelning på inläggen heller, det är iallafall inte jag som är dålig och glömmert! Kanske kan redigera. Ska undersöka saken innan det är sovdags här! PEEAaACEEEe jaO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0