FRAMME!!!

Äntligen framme på Koh Payam! Kom till piren runt 6 imorse och båten gick halv 10, ännu mera väntan. Sen tog båtturen hit ungefär 2½ timme, då hann jag få lite sol på mig :D Och höll på att få en hjärtattack när en båt som gått på grund pga överlastning fixade världens vågor åt oss så vi typ välte förfan. Slängde mig på min ryggsäck med dator mobil mm och var bajsorolig för att den stora plumsat i havet, men den låg kvar. Satan va jobbigt det hade vart om alla grejer bara försvann:( 

Sen när vi kom fram till ön så var solen borta.. Hoppade i plurret BUMS och fyfan va gött det var! Sen la jag mig och läste The vampire diaries, ganska jävligt dålig faktiskt. Det enda som är likt serien är namnen (vissa!) och vampyrerna... Fy. Sen tog vi möppen och bräste runt lite, sen la jag mig i hängmattan och läste lite mer. När det vart mörkt tog jag mig en satans KALL dusch och sen lite käk, sen var det dags att slänga in handduken för idag. Lite förvirrad på dagar här men vafan gör det! :D

Tänkte promenera littegranna nu när jag faktiskt införskaffat mig nya skor i Bangkok, vore ju synd att låta de ligge och skräpa som resten av mina promenixdojjor gör hemma  :) Får se om jag orkar mig upp innan det blir för varmt. Men det lär jag göra om det blir tidiga kvällar :D Och Jocke sa att stark mat sätter igång matsmältningen, och jag är villig att hålla med där! Så jag hoppas det räcker för att jag ska gå ner de jävla kilona jag tjockat på mig sen i somras.

Satans synd att mina dator är så otroligt jävla seg, lägger in bilder. Över en timme ska det tydligen behöva ta för seghelvetet! Så ni får nog se bilder imorgon, då har jag gott om tid att fixa med det. Synd bara att batteriet håller typ 1½ timme och det bara finns el mellan 18-23 typ. Jaja. Nån gång kommer det väl!

Fick förresten gå på thaitoa igår ändå, där vi stannade fanns det bara hål i golvet!!! DET är något av det värsta jag vart med om fan, usch fybubblan va äckligt :( Och inget papper bjur de på heller så det får man ta med själv, tur att jag var väl förberedd. Fanns inte ens papper på busstation. UÄK

Nu är det sovtajm, hoppas det går bättre med sömnen än sist jag var här.. Har öronproppar nu så det underlättar nog, men det är värmen som är det största problemet.. Återkommer med resultat!

En bild hinner ni få vara lite avundsjuka på iallafall, snällt va :)

Såhär goig dag har jag haft :D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0