TJENA BANGKOK

Jaha. Går direkt på det intressanta då antar jag!

Fick mig ungefär 4 timmars sömn innan jag vakna (bakis) runt 7 i söndags (igår??) och kunde inte somna om för Louise låg och snarka för högt i hennes rum breve mitt. Nä skoja bara, men kunde vart sant! Gick upp och duscha och städa eftersom jag tyckte det var en bra idé att ha fest i lördags. Men det gick ju bra ändå. Kramade de sista hejdå och är redo att åka kvart i 12, men då är Jocke i duschen för han drack sprit med Jojja och Peter lite för mkt lite för länge :) Kom iväg ungefär 25 minuter för sent men vi hann ändå.

Tågresan gick bra, men när vi hoppade på bussen i Bålsta mot Arlanda var jag för jävla trött och hungrig FYFAN! Höll mig vaken och åt innan vi gick på planet mot Amsterdam, där fick jag sova i några minuter iallafall tack vare spotify. När jag skulle sova på 10timmarsresan till Bangkok hade jag tydligen loggats ut från spotify?? :(:( Så högst två timmars sömn på den flygturen då. Skönt. Men de sista asjobbiga timmarna räddade Harry mig <3 De trånga jävla sätena med 0 benutrymme var ingen höjdare där uppe :( Speciellt inte för mitt knä. Väldigt glad i eftehand att vi hade 1klass förra året!

Landade iallafall i Bangkok 7 svensk tid och  13 thaitid, kom till hotellet vid 15 ungefär. DÅ vare direkt ut till solstolen vid hotellets asstora fina pool (nej) och sova lite :D DÅ mådde jag bra. Tyvärr funkade tydligen inte min mp3 heller så fick somna till nån jobbig engelsk radio.. Men vad gör det när det är varmt och soligt :D moahahaha

Frukosten på planet var äcklig och konstig så vi gick och åt vid 18 eller nåt, sen gick vi till en bar och tog en cider. Eller det vart två. Sen skulle vi köpa cigg men hamnade på en annan bar och där tog jag en zombiedrink för Elin och Nathalies skull, den var äcklig för det var tequila i den. SEN köpte vi cigg och satte oss på en annan bar där det visst vart en öl. Och typ 10 cigg på en timme.

Har sett mkt intressanta saker under kvällen, Bangkok är ju bara för härligt. Har bl.a. sett mina första ladieboys tror jag!!! Trodde nog inte att de fanns på riktigt för det kändes konstigt. Och jag har sett dildosar i vartannat stånd på gatorna, härligt. Och Vampire diaries season 3 på DVD?!?!?!? Är det möjligt?? De har även väldigt fina rosa taxibilar här. Och på alla barer jag har vart på har jag vart ensam tjej. Förutom alla thaibrudar som även jobbar där och här och där ni vet. Och 99% av männen är gamla gubbar. Goigt. Ska bli skönt att åka till ön på onsdag :)

Nu är klockan snart 12 här så jag hoppas att jag dyngdäckar nu innan Jocke hinner börja snarka. Har som tur är köpt öronproppar :D God natt på er i vintern hahahahaha PUSS!


Kommentarer
Sussu

Tur du har morbror med dig. Låter inte bra det där med besök i varenda bar =/ Var rädd om dig..Kram och hälsa morbror

2011-12-12 @ 19:06:26
Elin

Haha nice med zombiedrink :D Jag hade nog låtsats att den var god bara för att vara cool. Men hallå jag trodde du skulle på rehab i 8 veckor?! Bra start ;) Fy fan va avis jag är på dig nu när jag precis halkade på isen..

2011-12-12 @ 19:09:07
fia

ska följa er troget <3

2011-12-12 @ 19:20:11
Sanna

Oj, trött, tröttare, Sanna och sen Ida alltså!

Ta det lugnt i krökarna...eller med krökarna =)

Hoppas du sover gott o kan börja morgondagen med en nyttig frukost och en dag vid pooolen, ta en massage oxå så du riktigt blir avslappnad och kan njuta av tillvaron =)

2011-12-12 @ 19:36:24
Nattapatta

HAHAHHA Ida du skulle sett Elin när hon drog sig på isen, det var så sjukt kul. Tat lugnt nu o tänk på mig medan du solar o badar. Hoppas ni hare gött <3

2011-12-13 @ 17:37:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0