Onsdag

Jahopp då har man dragit på sig feber här i värmen :( Vaknade vid 2 inatt och svettades som en gris, vet inte när jag somna om.. Sen vaknade jag vid 7 och såg att det var klarblått på himlen, då vart jag ledsen :( Somnade om igen och vaknade 10, då hade Jocke redan käkat frukost kors i taket haha. Fick en skrikgul spännande thaitablett av honom som hjälpte, kunde faktiskt ligga och sola några timmar! Har ont i magen som skrutt också, så det blev en cola till frukost idag. Lunchen vid 4 fick bli nästan en hel mango och lite yoghurt. Sen var jag så sugen på maaaat så jag tog lite kyckling och ris med chasewnötter, så mums. Fick inte i mig allt men det gör ju ingenting, det kommer väl ändå ut på en gång:):)

Och som om det inte var nog med det så har jag ont i hela kroppen.. Stel som en kärring och träningsvärk i låren och röva, måste bero på de satans backarna jag svettade mig uppför igår i stekande sol. Nacken och axlarna mår inte heller nå vidare värst bra. Men det värsta är nog ryggen, fy17 :( Skruttont nere i svanken har jag. Men jag har tagit ett till gult piller och fick en blå av Yok, kan ju inte bli annat än bra (Sverige). Man ska tydligen bli trött av dem, hoppas på det! Inte för att jag har några större problem med trötthet iofs..

Jocke var snäll och hämtade min tvätt som jag lämnade in i måndags, 75 baht gick kalaset på! haha. Det skulle finnas hemma det. Nu är han iväg på nå äventyr, kanske kollar solnedgången. Verkar inte som det är molnigt idag såklart när jag inte orkar åka!!! Men det lyckas alltid vara moln nere vid horisonten, det syns inte härfrån min bunga och tänker inte gå och kolla och bli besviken. Får nog se den NÅN gång resterande 5½ veckorna :) Får nöja mig med stjärnorna sålänge, det duger. När jag upptäckte dom i SÖNDAGS, efter Job 2 do, trodde jag nästan att jag var hög (vilket inte skulle vart omöjligt när man kommer därifrån). Satt bakom Jocke på moppen och kollade upp av nån anledning och stannade i den positionen med gapande mun hahahaha fult. Tappade mitt jättebraiga hårband där nånstans på vägen :( Köpte ett nytt igår när jag äntligen hitta ett, men det var såklart asstort :( Skulle behöva en säkerhetsnål. Eller så kan jag köpa ett nytt för 35 baht hehe.

Försöker mig på lite bilder igen, spännande. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och simma i min egen febetsvett! Pöss!



Rakt fram där i trekanten ligger våran strand  (trorjag:)
Tog detta på vägen tillbaka från en promenad, då ville jag gärna simma dit



Från snorkelutflykten



Förbannade moln!!! Men de störde inte solen alttför mkt som tur var! :D



Vaaad har hänt här???



Ön från lillbåten







Fyra fiskar i en smäll



Fiskebåtar



De förbannade molnen hitta solen till slut


Kommentarer
fia

fiina bilder! <3 <3

härligt med lite thaipiller, när jag tog dom när jag hade 41 graders feber där nere i ett par dagar, så såg jag människor inne på toan och så låg jag och sov i tre dagar i sträck, läbbigt! men dom hjälpte säkert.. stellan satt snällt bredvid mig i sängen i ett helt nersläckt rum och kollade på lilla tv:n utan volym i dagarna tre, haha..

2011-12-30 @ 20:50:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0