NU NI!

NU har Jocke fixat internet och även ett bildförminskningsprogram, så här kommer lite bilder!



Friterade grönsaker, möms!



Där bortigenom ligger bungalowsen



Frukt och grönsaker, nyttig middag



På Long beach



Long beach



Long beach



Ta sig från båten är en blöt historia här



Utsikt från restaurangen



NIIICE!



Nudelsoppa med kyckling + vitlöksbröd :D:D mumsfilibabba



Myspys



En paus i skuggan på Long beach



Jag hitta en död bläckfisk på stranden :(



Solnedgång på Long beach







Och där försvann den i molnen


Vart så satans sugen på choklad igår så åkte iväg på chokladjakt förut, inte världens största utbud direkt.. Men några småbitar hitta jag allt! Och en liten burk Nutella för 25 spänn så jag har när jag blir sugen igen. Hoppas jag. HEHE

Nu ska vi snart iväg på massage, det är lite molnigt och orkar faktiskt inte ligga i solen idag... Det ska tydligen bli sämre väder nu igen men vi hoppas på att de har dyngfel! Nu ska jag gå och byta om till mina oljiga kläder och bli inoljad lite mer! HÖRS :D


Kommentarer
Kepa

Fina bilder Ida. Kul med maten, jag tar oxå massa bilder på just mat, trodde att jag var ensam om det.

Är de där hundarna snälla som stryker omkring på stranden, de verkar så stora och farliga.

Snygg hatt!

2011-12-21 @ 09:01:58
Sanna

Heeej

Vad fint ni har det. Skulle dock bli nojig och inte våga ta promenader själv med tanke på vad som kan gömma sig i snåren. För du packade väl inte ner gummistövlar? Här är gööör lite snö,men lite julstämning i alla fall. Ha det gott och hälsa Jocke!



Kram, kram!

2011-12-21 @ 10:19:18
Ida

Det är ägarnas hundar, de är snälla men skäller lite då och då :D Igår stog en hund och stirra på mig en stund och sen börja den skälla på mig i fan 2 minuter haha..



Jo jag är lite rädd för ormar nu faktiskt, och jag såg den såklart precis innan man svänger in till vår resort så jag är livrädd varje gång jag går eller åker moppe där :( Men det går nog över hoppas jag! Gissar på att Jocke ligger och sover nu efter massagen, men han hälsar nog tillbaka! ;)

2011-12-21 @ 12:23:40
Elin

Hallå jag vill kunna se bilderna, det funkar inte! :'(

2011-12-21 @ 21:25:45
Sussu

Nä, jag ser inte bilderna heller...men kanske får min fasta dator sen ;O) Usch, akta dig för köttätande ormar - BLÄ!! O även om de inte ska vara farliga, har du frågat den..den kanske är på skithumör... o då går ingen säker!!! Jag ska erkänna, jag har ormfobi...så jag tycker tom daggmask är läskigt!!! Nä, glöm nu denna orm...det du ska vara rädd för är Jättevågor jö =) Kram Sussu...hälsa morbror =) <3

2011-12-22 @ 07:03:53
Sanna

nu ser inte jag heller några bilder?

MEN jag gjorde det ifrån början!



Kramisar till er båda!

2011-12-22 @ 07:46:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0