Ni skulle få bilder...

Skulle lägga upp bilder nu tänkte jag med det tog sån satans tid! Får försöka ikväll när det finns wifi här på Payam Cabana, hoppas det är bättre än tele2stickan och att det inte beror på datorn. Vilket inte skulle förvåna mig iofs. Isåfall får jag låna Jockes dator! Den är ju sprillans så det borde gå finemang. Så lite till får ni vänta :)

Sitter i restaurangen (på stranden:D) och har nyss ätit en fetingbaguette till frukost. Vaknade strax före sju imorse och gav mig ut på upptäcksfärd på ön, Jocke sa att det var omöjligt att gå vilse eftersom det bara finns typ tre vägar här. Men såklart lyckades jag bli lite vilse ett tag innan jag upptäckte att jag tydligen var på rätt väg fast åt andra hållet som var tänkt :D Såg några jättesöta hundvalpar på vägen och kunde inte låta bli att klappa lite på dom, så jäkla dundersöta! Ska nog gå förbi när nästa gång också;) När jag kom tillbaka var jag svettigare än vad jag vart på jag vet inte hur länge, inte en enda torr fläck på kroppen. Tror nog att mitt headset har blivit fuktskadat också. Skulle vart jävligt gött med ett dopp i havet men det är fortfarande ebb, så jag fick ta en kall dusch. Skönt det med även fast det var liiiite för kallt!

Imorgon ska vi åka båt till ett naturreservat och snorkla lite, gu så mysigt! Hoppas bara solen tittar fram, det är lite molnigt idag också tyvärr. Men klockan är ju bara 10 så det hoppas jag ändras när vattnet är tillbaka! Nu ska vi snart bräsa iväg och leta efter kepsar åt våra bleka skallar så vi inte bränner oss, vi ska bara checka in först för det hade vi visst inte gjort än haha.

Hare gött i kylan, själv går jag i bikini och klänning idag;)




Kommentarer
Sussu

Fortsätt med bikini o klänning du, för det hade jag inte satt på mig en i Thailand ;O) Hälsa morbror och ha det så gött / Kram

2011-12-16 @ 14:41:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0