Nattbuss till Ranong

Sitter (ligger) på nattbussen till Ranong just nu som är framme typ 5 imorgonbitti. Tror jag kommer sova gött här i min stora singleseat på VIP-bussen med min nackkudde, finfina ögonmask och musik inproppat i öronen :D Men min spotify i mobilen funkar fortfarande inte?? :( Skithål. Fick iallafall bästa platsen i bussen, längst fram där jag har gott om plats och stöd för mina jävla ben som jag måste ha i komplicerade positioner jämt :) När vi kommer fram till Ranong ska vi åka till piren och vänta på båten som går runt 9 nångång, så vi får väl lägga oss och fortsätta sova på en bänk eller nåt i några timmar :D

Frullen på hotellet var inget att hurra för, det var ju fan bara mat. Ris och nudlar o grejer.
Fanns ju inte ens pålägg till min macka :( Men mjölk fanns det! Inte världens godaste för det har ju Sverige men
det dög. Utcheckningen var klockan 1, så då tog vi en taxi till busstationen för att vänta på bussen. I sex timmar.
Men det var ingen vanlig jävla busstation som tur var, fanns massa klädaffärer och annat där inne så det gick
faktiskt väldigt fort :D

Satfläsk va jag är sugen på kebabpizza med pommes :( redan :( med mjölk till, fan va underbart :( 
Jaja vi fick nån mystisk bakelse/muffin/bröd?? här på bussen så får väl nöja mig med den och lite juice sen. Nu är jag lite kissnödig också men tänker fan i helvete inte kissa i bussen, jävla thaitoa :( Vågar inte ens kolla hur det ser ut :(

Nä nu ska jag försöka sova som resten av bussen, godnatt på er!



Kommentarer
Anna

<3

2011-12-15 @ 14:44:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0