Måndag

Julen är över, skönt. Gick ganska smärtfritt, fick lite hemlängtan (mest till barnen:) mot kvällen där och det syntes tydligen hehehe. MEN då fick jag ett samtal, och fick prata med Anna, Vilda (Ville var mitt i julklappsöppningen och hade inte tid för mig), pappa, Cecilia och moster. Då kändes det bättre. Vi hade ju som sagt thaibuffé här i restaurangen, skitgod mat (godare än julbord möms) och lite allsång (nja inte riktigt då). Vart en sen kväll för mig, gick och la mig klockan 12 ojojoj!!! Sov länge på söndan, efter 9 nån gång vakna jag! Gick nog ut och sola tror jag.. Minns inte. Läste mycket bok iallafall, för idag läste jag ut den :( Måste hitta fler :( Jaja sen på kvällen vare feeeeest tänkte jag men jag vart fan bakis där runt 8-9?!?!?!??!? Så jag fick inte i mig mycket alkohol varken innan eller när vi kollade på Job 2 do. De va nice iallafall, även fast jag mådde bajs. Mycket att kolla på. Rastafari är ju en livsstil att tänka på asså. Vart en ännu senare kväll denna gång, halv 2 åkte vi hem! Mådde ännu sämre när jag kom hem, fybubblan :( Vaknade flera gånger och hörde fortfarande musiken ett par timmar till.

Trodde jag skulle få sova lääänge, men icke då! Före 8 vaknar jag! Och mår lite sisådär. Men strålande sol ute så bara att släpa sig iväg till solstolen ;) Senare på dan var det PIZZADAGS!!! Satans gött. Men dyrt. Tänkte dra iväg på massage eller ansiktbehandling eller nåt efter det men jag var inte på humör. Skruttjurig idag tydligen. Så idag blir det nog en kväll i bungan och kolla vampire diaries och nån film! Borde kunna sova tidigt också så ett par timmar till baraaa. Kan jag nog klara. Ska lägga upp bilder också om jag inte får rådamp (mycket möjligt). Ska kolla på stjärnorna sen också, upptäckte dom igår?!?!? Varför så sent?!?!? Asballt ju, minst 1000 gånger fler än hemma.

Nä det här skitinlägget vart så neg att jag nästan raderar det men jag örker inte skriva nytt...... Om nån vill prata på facebook eller skype så hör av er, behöver nog lite sånt. Om jag inte somnar hehe men annars finns jag ju faktiskt kvar här!

Peace and love yeeh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0