Lörrrdag

Igår vart äntligen båtturen av :D Vi hade bestämt att vi åker även om inte vädret var perfekt, men vi hade tur. Molnen höll sig bort från solen nästan hela dan, även fast det var moln överallt. Så det vart en heldag på havet med stekande sol och mycket färg på kröppa som resultat :D Göttans. Såg både hoppande, flygande och simmande fiskar. Läskiga saker :( Första stället vi stanna på var det dock satans mycket vågor på, men det gick ju bra ändå. Hoppade i från båten och simmade in till stranden, det var fan lite halvläskigt :( Tror Elin har smittat av sig med sin hajskräck, jävla as :( Så jag snorkla runt en stund men sen la jag mig på stranden istället :D Sen åkte vi vidare till nästa ö, då tog jag båten in istället och gick runt på stranden och tog kort. En tysk som också bor här har värsta proffsgrejjerna men han snorklade och simma in till ön utan kamera, så han ville ha lite bilder av mig.. Kändes ju lite sisådär, jag kan ingenting om fotografering förfan hahaha :(

Ön är ett naturreservat tror jag så det är helt öde, bara vi och några andra som dök där som var där. När jag kom till slutet av stranden var jag lite kissnödig, och att gå in i skogen var inget alternativ så jag uträttade mina behov mitt på stranden med liiiite skydd bakom ett träd. Kändes skumt. Men kul. Sen vart det lite fiskande i solnedgången, även denna gång var det moln i vägen:( Satans skit. Men ganska mycket fisk fick de ändå, andra bullar här än svensk aborre iallafall. Så ikväll blire firre på buffén vi ska ha, tur att det finns kyckling också :):)

Inget julväder här iallafall, just nu regnar det.. Men det kanske är bra efter gårdagens solande ;) Har massa bilder från igår men orkar inte kolla igenom de nu, batteriet är snart slut och det är hur många som helst. Och eftersom typ ingen kan se bilderna äre väl ingen större idé kanske :D Ska lägga ut på facebook nån gång också.




Saknar mina skruttungar jättemycket nu när det är julafton,
så idag de får vara med mig runt halsen!


Nä nu ska jag nog läsa lite i mysvädret. Så god jul på er! <3


Kommentarer
Jocke

Hej,tänkte just bara kommentera detta med att folk inte kan se bilderna.Vet inte varför det kan vara så,jag kan alltid se bilderna,även dom ggr jag surfar med mobilstickan,och det är ingen supersnabb lina kan jag lova.Men bilderna kan jag se,det tar dock en liten stund innan alla kommer upp när jag kör med mobilt. Jag tror mest bara på att ibland är det fel på själva sidan,det enda Ida gjort med bilderna är att hon komprimerat dom till 800x600 för att det tar för lång tid att ladda originalen,Dom är typ 1,5mb och den komprimerade 75kb. Man måste komprimera,annars tar det 1h per bild med våra superlinor här :-D ha en bra dag alla och GodJul mvh Jocke

2011-12-25 @ 04:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0