Lördag morgon

Skrev ett inlägg igårkväll som jag aldrig hann lägga upp för internet krångla. Såklart. Wifi funkar inte på min dator heller. Såklart. Bara ibland:) Vi tror det beror på vistaskiten, men i iphonen funkar det finemang iallafall:D Så jag ladda ner bloggappen på momangen!

Idag skulle vi åkt på en snorkelutflykt till ett naturreservat men det blåser som fan här så vi flytta det tills imorgon istället och hoppas på bättre väder! Första dagen solen skiner sen vi kom hit men då ska det självklart blåsa storm, typiskt. Men då kan man ju sola utan att bli dynglök, gött. Så idag blir det solskydd för första gången, har känts lite onödigt att ta på det innan. Men solen har visst tagit ändå för jag har ont på snoken :D

Igår blev jag sönderbiten av satans småjävlar, fyfan vad det klia på min inatt :( Så nu är det mygga som gäller! Man kanske ska använda alla medel och krämer man köper med hit :)

Igår började jag faktiskt lägga in bilder på bloggen, men precis innan jag var klar så försvann internet.. Såklart. Men jag tror de är sparade så lite senare kommer de! :D Gick ganska fort när jag till slut kom in på wifit helt plötsligt, när jag gått till bungalown konstigt nog. Hoppas jag kommer in på det igen sen annars tar det satans lång tid. Men Jocke håller på att leta efter ett program han har för att förminska bilder, han hade nämligen samma problem här för några år sen. Vi ska byta dator nån dag så ska han ge min skithög en riktig genomkörare! Gött.

Igår gjorde vi inget speciellt, hängde i hängmattan ett tag och leta efter kepsar men jag hitta ingen bra för det var ett väldigt begränsat utbud. Så jag köpte mig en rosa cowboyhatt istället. Det är nice. Sen var det dags att få lite pad thai och en milkshake i magen, sen började det regna så vi vart kvar i restaurangen hela eftermiddan och kvällen:) Och fredagen till ära fick det bli en singha och en chang. Changen va god kors i taket jag som inte älskar öl, och det var ju tur eftersom jag köpte en changtröja att sova i i Bangkok:D Så min kissemissegull får en tröja tillägnad endast den när den kommer Nathalie!

Vet inte riktigt vad som händer idag, kanske åker till en annan strand senare och jag ska köpa en magväska och va en riktigt turist. Men behöver den när jag ska ut och gå till vatten, kamera och mobil. Vågar inte ha teknik på mig som jag brukar för då kommer det bli fuktskadat :) Har studerat kartan och planerat olika vägar jag kan gå, 5 olika finns det att välja på här på ön :D Tänkte utforska hela ön innan vi drar. I januari nån gång. Så det hinns nog med!:D

Det går faktiskt bra att sova här denna gång, när jag och Ronnie var här och hälsade på förra året sov vi typ en timme.. Drömmer så jävla konstiga saker hahaha fyfan va kul, ska fan börja skriva ner det. Om jag minns. Hade sjukaste drömmen i förrgår tror jag det var, tror det är kisshålen i golvet som spökar :( flera av mina kompisar satt och kissa på sina resväskor bland annat hahaha puckon.

Nu ska jag ut och blåsa iväg, tjarrå!



Kommentarer
Natta

Hahahahah Du är ju rolig :D Singha blir asarg på dig nu bara så du vet! Får döpa hennes unge till chang då så kan ni mysa ihop

2011-12-19 @ 10:54:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0