Härliga tisdag!

Solen skiner och det kommer svalkande vindar, mycket bra mycket bra. Vaknade vid 8 och drog iväg på promenix i nästan 2 timmar. Svettigt. Blev pannkaka och färska frukter med honung när jag kom tillbaka, och apelsinjuice! Snart ska jag lägga mig och sola, wihuuuuuuu! Finns tyvärr inget vatten att bada i nu om man inte vill gå flera hundra meter så hoppas det blåser tillräckligt mycket. Orkar inte åka till nån annan strand. Finns inga solstolar där. Buhu.

Såg en orm när jag var ute och gick förut :( Helvete va rädd jag vart :( Som tur är såg jag bara röva pån, den slingra in i skogen igen! Hoppas jag glömmer bort den tills nästa promenad :( Det finns tydligen kobror här också fyyyyyyyfan! Men den här va typ gulgrön, den ska inte vara giftig. Tror jag väl. Igår hände inget speciellt, mest sol och bad :D:D:D Nu får jag snart panik för jag sitter i skuggan så hejdå!!! Sen SKA ni få bilder! Hopppas jagggg :):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0