blööööö

Trött. Bajstrött. Kanske beror på att halva natten spenderades med kliande, vakna tidigt och solande hela dagen. Kanske. Jocke säger att jag ser lite irriterad ut här så jag tror att det blir bungen och bingen efter maten :) Hinner nog med en film också om jag orkar, en hel dessutom eftersom jag hinner se klart innan de stänger av elen. Men förmodligen så däckar jag på en gång. En satans lugn lördag, när fan hände det senast tro!

Idag tittade som sagt (eller? minns inte vad jag publicerat och inte:) solen fram :D Åkte till Long beach efter frukosten, runt 10 typ. Där götta jag mig i solen nån timme eller så innan vi åkte tillbaka, då vart det läsning i solstolen! :D UUUUUUUUUUNDERBART! Det blåste som fan men det var mest göttigt. Förutom när jag trodde jag kunde ta madrassen och sola lite i havet men fick paddla litte istället. Får se om båtturen blir av imorgon så vi får snorkelisnorkla lite, men det vet man inte förrns det är dags så att säga.

Har åkt runt lite på ön på eftermiddan och det är fan lite långt att gå ändå, får se hur lång tid det tar för mina promenader. Kanske blir några stopp på vägen. När vi kom tillbaka la jag mig i hängmattan och läste tills det blev mörkt, sen tänkte jag ligga kvar och softa ett tag. Men då såg jag typ 100 jävla äckelkrabbor rusa över hela stranden, så jag drog.. Nu har jag beställt nudelsoppa med kyckling, det ska tydligen vara asgött. Och lite vitlöksbröd till det :):) Och satans god apelsinjuice :D Nu skulle ni får lite bilder jag sparat i arkivet igår men det går tydligen inte ens att lägga in dom för tillfället. Inte meningen att ni ska få se hur gött jag har det! Så nu blir det en cigg till juicen. Sup inte för mycket ikväll. Vänta tills februari med det! Bajsbajs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0