Andra dagen i Bangkok

Igår (tisdag) tog vi oss visst en liten sovmorgon till halv tre.. Jag vaknade vid 7 först och kunde inte somna om (pga snarkningar:) men lyssnade på musik och somnade om efter några timmar, lagom så vi missade frullebuffén :( När vi var vakna ivarjefall så skulle vi gå till ett köpcentrum, men hamnade på ett annat än vad som var tänkt. Så vi gick och åt. Sen tog vi en tuktuk till det rätta stället, fy satan de är ju verkligen galna på riktigt i trafiken här. Där borta fixade vi ett till simkort till internet och ett till mobilen så nu har jag thainummer, det kostar bara 10 baht/min att ringa hem?! :D Fast nu förtin finns ju skype så vet inte riktigt vad jag ska med det till. Får ringa till pappa! Jag har ju iofs typ inga på skype eftersom jag aldrig användert men ni får lägga till mig, tror jag heter idaheikkinen :D

När vi kom till hotellet igen fixade Jocke med internet, som självklart krånglade. Så idag ska han köpa en ny sticka för den ena funkar inte utan nån jävla kod? Jag fick den fungerande så länge, är man facebookjunkie så är man :D Sen var klockan helt plötsligt 9, då gick vi till en bar såklart och drack lite pina colada och thai mai. Eller mai thai kanske det hette. Tänkte gå hem tidigt eftersom jag var tvungen att kolla läget på fb och sova, men så vart klockan 2! Jocke däcka på 5 sek och jag satte mig vid datorn en sväng innan jag faktiskt kunde somna trots snarket. 

Vaknade vid 7 idag IGEN och kunde inte somna om, så här ligger jag nu. Lyssnar på musik i min mp3, så jävla gosig gammal musik!! :D Österleden <3 Väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan väcka Jocke och äta frullebuffén som vi INTE ska missa idag! Sen ska vi checka ut klockan 1 och dra till busstation och kolla runt lite innan nattbussen till Ranong går 8 ikväll, det är typ nån VIP buss med asstora säten:D Gött. Kommer fram till Ranong imorgonbitti nångång, då ska vi ta båten till Koh Payam! :) FYY så gött det ska bli, då kan jag äntligen börja min rehab jag tänkte att jag skulle ha. Ska faktiskt bli satans jävla skönt att bara vara. På en strand. Vid havet. I solen. Hahahaha tycker synd om er där hemma som går och fryser <3

Igår kom jag ihåg vadet jag tydligen gjorde med Elin i lördags.. Ett nytt rökförbud hela februari när jag kommit hem. Tur att det är en kort månad ;) Och tur att det kommer vara så svinigt jävla kallt så jag inte tänker dra röven utanför dörren om det inte är absolut nödvändigt! MEN jag får feströka denna gång, det var ju tur att jag insisterade på det.

Skulle lägga in två småroliga kort från iphonen men min dator är ju cp så det funka inte. Ni skulle få se hur mkt hår som lossna när jag borsta håret istället men det gick tydligen inte att ladda upp! Säkert min cpdator det beror på där med. Kändes iallafall som en jättebra början när mitt välmående hår ska vistas i sol salt och klor :( JAJA vad gör det om 100 år. Kanske bara är flintis när jag kommer hem. Menmen vill man vara fin får man lida pin.
Nu är klockan snart 9 så dags för frulleeeee :D Fan va mumsigt, hoppas det finns kall mjölk! Fan va gott det skulle vara. Ni får dricka lite himmelsk svensk mjölk åt mig så kan jag sola lite extra åt er som tack ;)

KRAM OCH PUSS


Kommentarer
Elin

Bra att du påminde mig om rökförbudet, finns inte en chans att du klarar av det, tyvärr ;)

2011-12-14 @ 22:02:26
Ida

ska vi slå vad?

2011-12-15 @ 02:11:31
Natta

Dumma dator, ge oss bilder på allt :D

2011-12-15 @ 14:49:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0