LYCKORUS

GUUUUUU va jag är glad :D:D:D Imorgon åker vi hem :D:D:D Detta trodde jag aldrig i hela mitt liv att jag skulle säga :D:D:D Ska bli så sköööönt att komma hem till min egen säng och mina sköna kuddar, och min älskade lilla syster som har det lite ensamt i huset. Och missarna som lär vara jättestora, buhu :(

Sista kvällen i Udon är snart slut, har tagit en sista SVETTIG (blöt-lugg-och-rinn-svettig) runda på marknaden och fick visst med mig lite mer packning. Men det ska gå ner, inga stora grejer. Nu ska jag bara paketera mina små paket och mosa ner i min överfulla väska, sen är jag i princip resklar :D Lite töligt med tanke på att vi ska åka från hotellet vid 6 imorgonkväll... Vad fan ska jag fördriva tiden med hela dan om den satans soljäveln sviker mig som vanligt?? :(:( Den har vart väldigt opålitlig denna vecka :( Fy.

Var väl mest det jag ville säga. Hihi :D Nu äre sovdags, vart en sen kväll ute på stan nu sista kvällen. Det var väl kanske bra eftersom jag inte har nå mer Vampire-avsnitt att kolla på, säsong 2 vill jag ju inte kolla på längre efter de nya :D Och Breaking dawn kan jag ju då tyvärr inte heller kolla på eftersom jag inte har nån CD-läsare i datorn hehehe :) Smart. Och inte fanns det nån i tvn heller. Skulle ju kanske behövs imorgon då om det inte blir nå solande.. Får väl gå iväg på massage eller nöööö! Har inte vart på nån sen Payam, förutom en fotmassage (som tydligen va en typ mini-helkroppsmassage för 150 baht haha!!!) ILLA! Ja men godnatt på er, KRAMISAR IRL SNART!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0