Lördag

Har inte haft så mycket för mig de senaste dagarna. Gjorde en anmälan till försäkringsbolaget, så jag får 2000 spänn för bagageförseningen :D Det är ju snajs. Fan värt det att va utan saker några dar. Igår träffade jag en svensk au pair som också bor i Mandurah, hon kom hit för några dagar sen så nu har jag nån att upptäcka Australien med :D Vi ska förmodligen till stranden imorgon om det är fint väder. Ikväll är jag barnvakt. Eller jag jobbar. ? Vi ska snart äta, sen ska jag försöka få in dom i duschen. Sen är det Harry Potter :D Vilken tur jag har. Såg lite av första filmen igår, och de va scener som jag aldrig sett förr?!? Antingen så är det nån extended eller så har de lyx här borta. Hoppas det är mer nytt ikväll :D Det är dock tredje filmen ikväll och andra filmen nästa helg..? Wierd.
 
Myskatten. Vi är sams nu
Jag lagade mat härom dan. Pommes och korv!! 
Har citroner i trädgårn
Olivia somnar på golvet hon
Gangnam style
 
Några timmar senare:
Hann aldrig trycka på publicera förut, vart full rulle ett par timmar här. Men nu sover Olivia, Faith har fått marabou och Eva fick popcorn för hon gillar inte choklad.. De har tydligen bäddat ner sig i bäddsofforna framför tvn i lekrummet, de sa att de fick sova där.. Så de får väl göra det då :) Nu äter jag också popcorn och choklad och ska kolla om det börjar nån bra film efter Hitta Nemo:):) Det va tydligen inte Harry idag, så det va väl inte så konstigt med ordningen då! Kommer förmodligen somna snart, menmen. Natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0